Založ si blog

Darček pre moju milú

 

 

 

Darček pre moju milú

 

 

        

retiazka-strieborna-double-link-c1219-m

Pomaly, ale isto sa blížia narodeniny mojej priateľky. A ja stále rozmýšľam, čo by som jej daroval. Sme spolu už 16 mesiacov, a tak môžem povedať, že za ten čas som si stihol všimnúť, po čom „piští“ jej srdiečko.

         Už sme spolu prežili niekoľko sviatkov, vždy som ju niečím potešil, aspoň dúfam, radostná iskra v jej očiach mi to tak prezradila. No tentoraz by som jej chcel darovať niečo, čo odo mňa ešte nikdy nedostala.

         Keďže som človek, ktorý si na všetko rád necháva dostatok času (myslím si, že každá vec vykonaná narýchlo, stráca na svojej kvalite), rozhodol som sa pripraviť dopredu. Síce som predumal niekoľko nocí, kým mi v hlave skrsla víťazoslávna myšlienka, stálo to aj za tie moje opuchnuté oči, ktoré ráno dovideli sotva niekoľko centimetrov pred seba. Spomenul som si na leto spred piatich rokov, ktoré som strávil u starých rodičov. Pomáhal som im vtedy poupratovať povalu. Bolo tam neskutočne veľa vecí dýchajúcich históriou. Aj keď som triedením a utieraním prachu strávil celé popoludnie, neľutoval som. V jednom kúte som našiel čosi, čo pripomínalo starú drobnú skrinku. Keď som sa prizrel bližšie a očistil ju, uvedomil som si, že je to šperkovnica. Veľmi sa mi zapáčila. Spýtal som sa starkých, či si ju môžem vziať. Za to, že som im pomohol s upratovaním, mi ju s radosťou dali. V ten deň som si sľúbil, že keď stretnem svoju osudovú lásku, darujem jej túto šperkovnicu. A práve teraz nastal ten správny čas. Má to však jeden malý háčik. Šperkovnica bez šperku je ako cukrík bez cukru. Takže sa pre mňa naskytá ďalšia úloha. Kúpiť nejaký vhodný šperk. Veď dnes dostať v klenotníctvach všetko od výmyslu sveta. Retiazky, diamantové šperky, náhrdelníky, prstene či náušnice. Teraz už len vybrať tú správnu voľbu, ktorá moju lásku poteší najviac. Rozmýšľam…náušnice má, náramok tiež. Najlepšie by jej pristala decentná retiazka, taká, ktorá by ešte viac zvýraznila jej krásu.

         Tak sa idem pustiť do hľadania, snáď sa mi môj plán vydarí a všetko vyjde podľa mojich predstáv. Držte mi všetci palce!!!

Krst knihy Vinohradnícke povesti

13.09.2012

Tento víkend sa bude niesť v znanemí Vinobrania v Rači. Tohtoročná slávnosť však bude ešte niečím výnimočná, najmä pre milovníkov literatúry. Zajtra, v piatok 14.9.2012 o 16.00h, sa v Obradnej sieni MsÚ Rača uskutoční krst knihy Vinohradnícke povesti, ktorej autarkami sú slovenská spisovateľka Zuzana Kuglerová a Dobroslava Luknárová. Všetci ste srdečne [...]

Až do konca

01.09.2012

všetko je v pohybe len skala je verná svojim koreňom do puklín zbiera čo ju tlačí a čaká vrásni sa dozrieva až nakoniec ukáže vlastnú tvár vrásky milencov prečítané do poslednej čiarky

Dvaja

31.08.2012

Čítajú si z očí na nábreží, kradnú sa svetu navzájom, pri nohách im plachá túžba leží, hľadá si u nich podnájom. V objatí sú pred všetkými skrytí, čas teraz plynie pomaly, v noci svoje nesplnené city na brehu rieky nechali.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 417971x
Priemerná čítanosť článkov: 2714x

Autor blogu

Kategórie