Založ si blog

Čaro romantických prechádzok

 

         Už ráno keď som vstal z postele, vedel som, že dnešný deň nebude všedný. Slnko si spievalo jarnú melódiu a oblohu nebrázdil ani jeden biely „baranček“. Poobede som sa stretol s mojou láskou a vybrali sme sa na prechádzku do Starého Mesta. Na Hviezdoslavovom námestí nás privítal nový maskot MS 2011 v ľadovom hokeji, ktorý dostal prozaické meno „Goooly“. No neviem, mohli mu vybrať aj krajšie. Prešli sme niekoľkými uličkami a potom sme vyšli na hrad. Zbožňujem ten krásny výhľad. Aj vzduch je tam úplne iný, cítiť okolitú prírodu, dávnu históriu a slobodu, ktorá sa vlieva do tela pri pohľade do diaľav za obzorom. Chvíľu sme tam ešte pobudli a vydali sa na cestu späť do preplnených ulíc mesta.

         Milujem prechádzky po „starej“ Bratislave. Vždy to malo pre mňa výnimočné čaro. Pred dvomi rokmi tomu ale niečo chýbalo – moja spriaznená duša. Dnes ju už mám, tak si tie prechádzky užívam naplno…

Krst knihy Vinohradnícke povesti

13.09.2012

Tento víkend sa bude niesť v znanemí Vinobrania v Rači. Tohtoročná slávnosť však bude ešte niečím výnimočná, najmä pre milovníkov literatúry. Zajtra, v piatok 14.9.2012 o 16.00h, sa v Obradnej sieni MsÚ Rača uskutoční krst knihy Vinohradnícke povesti, ktorej autarkami sú slovenská spisovateľka Zuzana Kuglerová a Dobroslava Luknárová. Všetci ste srdečne [...]

Až do konca

01.09.2012

všetko je v pohybe len skala je verná svojim koreňom do puklín zbiera čo ju tlačí a čaká vrásni sa dozrieva až nakoniec ukáže vlastnú tvár vrásky milencov prečítané do poslednej čiarky

Dvaja

31.08.2012

Čítajú si z očí na nábreží, kradnú sa svetu navzájom, pri nohách im plachá túžba leží, hľadá si u nich podnájom. V objatí sú pred všetkými skrytí, čas teraz plynie pomaly, v noci svoje nesplnené city na brehu rieky nechali.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 417924x
Priemerná čítanosť článkov: 2714x

Autor blogu

Kategórie