Založ si blog

Výsledok

vytuzvys

Prší, ako už po x-týkrát počas tohto leta. Sledujem kvapky ako sa pretekajú, ktorá skôr dosiahne studené objatie mláky, no zabúdajú na to, že len spoločnými silami ju môžu vytvoriť. Tak isto zabúdame na súdržnosť aj my, ľudia. Stačilo by sa v niektorých prípadoch len zamyslieť a správne vyhodnotiť situáciu, problém. Požiadať o pomoc, poradiť sa. Rýchlejšie by sme sa dopracovali k výsledku…

Výsledok! To je to, po čom všetci túžime, čo chceme poznať. Človek je tvor zvedavý a táto vlastnosť ho sprevádza po celý život. Neraz nám narobí nechcené problémy. Ale priznajme si, túžba vedieť nás poháňa vpred. Ani ja nie som výnimkou.

Surfoval som po nete, na sociálnej sieti a pohľad mi padol na kvíz, ktorý mal vyhodnotiť, aká hlboká je moja láska. Výsledkom boli percentá stanovené na základe jedného kliku myšou na ikonu. Vyšlo mi 98%. Slušné, no nie? Síce neviem, akým spôsobom sa systém dopracoval k tomuto záveru, nevadí. Je to také nezmyselné ako výkyvy tohto roztopašného počasia. A tie chýbajúce dve percentá sú znakom toho, že sa ešte mám kde posunúť…Veď napredovať je potrebné. Keby som mal stáť na jednom mieste, ešte by som dostal kŕčové žily. Tak teraz premýšľam, ako zostať v pohybe a nezastať, či nedajbože nehodiť spiatočku.

V septembri sa zas začne kolotoč. Kolotoč povinností, z ktorého nebude úniku. Budem sa na ňom točiť skoro celý rok, takže musím nasadnúť včas, aby som stihol zachytiť správnu frekvenciu požiadaviek, a tak odolal preťaženiu, ktoré by ma vyhodilo z rytmu.

No teraz sú ešte prázdniny a ja si chcem vychutnať sladké ničnerobenie. Už len aby sa vyčasilo a ja som mohol plnými dúškami vdychovať arómu dozretého leta.

Krst knihy Vinohradnícke povesti

13.09.2012

Tento víkend sa bude niesť v znanemí Vinobrania v Rači. Tohtoročná slávnosť však bude ešte niečím výnimočná, najmä pre milovníkov literatúry. Zajtra, v piatok 14.9.2012 o 16.00h, sa v Obradnej sieni MsÚ Rača uskutoční krst knihy Vinohradnícke povesti, ktorej autarkami sú slovenská spisovateľka Zuzana Kuglerová a Dobroslava Luknárová. Všetci ste srdečne [...]

Až do konca

01.09.2012

všetko je v pohybe len skala je verná svojim koreňom do puklín zbiera čo ju tlačí a čaká vrásni sa dozrieva až nakoniec ukáže vlastnú tvár vrásky milencov prečítané do poslednej čiarky

Dvaja

31.08.2012

Čítajú si z očí na nábreží, kradnú sa svetu navzájom, pri nohách im plachá túžba leží, hľadá si u nich podnájom. V objatí sú pred všetkými skrytí, čas teraz plynie pomaly, v noci svoje nesplnené city na brehu rieky nechali.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Ján Herák

Bývalého poslanca Heráka obžalovali zo znásilnenia a sexuálneho zneužívania

23.04.2024 16:58

Ján Herák viackrát vo svojich vyjadreniach zdôraznil, že je nevinný.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 419727x
Priemerná čítanosť článkov: 2726x

Autor blogu

Kategórie