Ostrovček oddychu

29. septembra 2010, martins, Omrvinky dňa

ostrov

Je streda. A ja mám voľno. Nestáva sa to často. Ale takýto ostrovček oddychu v strede týždňa, kedy nemusím zarezávať v škole padne vždy vhod. Aspoň som si ráno pospal, aj keď ma sychravé počasie skúša pribiť naspäť k posteli. Nemôžem sa tomu poddať. Mám rozrobené veci, ktoré sú neodkladné. Napríklad štúdium literatúry k bakalárskej práci, zháňanie odborných článkov na internete (samozrejme sú v angličtine), takže si musím všetko prekladať a potom ešte pochopiť celý obsah. Je toho dosť, no bude toho ešte viac. Nechcem na to ani pomyslieť.

Spolieham sa na to, že všetko prejde. Prešli aj maturity, nevedel som ani ako. Prejde aj bakalárska štátnica. A potom prídu zas iné výzvy a skúšky, ktorým budem musieť čeliť. Lebo život je o tom. A na mne zostáva, naučiť sa správne hospodáriť s časom a vedieť zvládať stres. Dve obyčajné veci, a pritom tak náročné…