Založ si blog

Neurčitý smer

ciel

Život ponúka výklad s rôznorodým sortimentom. Človeka potom láka vybrať si. Niektorí si vyberajú s rozumom, iní sa riadia pocitmi. Ja si vyberám podľa toho, čo ma baví, čo ma istým spôsobom obohacuje, zväčša duševne.

Som všestranne založený. Raz ma očarí jedna záľuba, inokedy druhá, a tak sa to strieda dokola. Nikdy však na žiadnu nezanevriem. Je ich veľa, preto sa ani jednej nemôžem venovať na sto percent. A okrem záľub je tu aj škola. Aj mozog z času na čas dostane chuť nasýtiť sa novými vedomosťami.

Cestujem od jedného dňa k druhému. V myšlienkach. Čo je dôležité, v čom sa skrýva pokojná a štedrá budúcnosť…Včera v električke sedela žena. Hlavu mala sklonenú, pravou rukou si prechádzala po vlasoch. Vždy si jeden vytrhla, zapozerala sa naň, a tak sa to stále opakovalo. Rozmýšľal som, koľko vlasov jej zostane, kým sa dostane do cieľa svojej cesty.

Cieľ. Ako zistím, kde sa nachádza ten môj?! Každý sa k nemu musí dostať. Po vlastných. Bez značiek. Bez prikázaného smeru. Len s pomocou vlastného inštinktu.

Som zvedavý, kam sa nakoniec zatúlam. Dopredu to však nikdy nezistím. Osudový chodník neexistuje. Sú len moje kroky, ktoré ma privedú k budúcnosti…

Krst knihy Vinohradnícke povesti

13.09.2012

Tento víkend sa bude niesť v znanemí Vinobrania v Rači. Tohtoročná slávnosť však bude ešte niečím výnimočná, najmä pre milovníkov literatúry. Zajtra, v piatok 14.9.2012 o 16.00h, sa v Obradnej sieni MsÚ Rača uskutoční krst knihy Vinohradnícke povesti, ktorej autarkami sú slovenská spisovateľka Zuzana Kuglerová a Dobroslava Luknárová. Všetci ste srdečne [...]

Až do konca

01.09.2012

všetko je v pohybe len skala je verná svojim koreňom do puklín zbiera čo ju tlačí a čaká vrásni sa dozrieva až nakoniec ukáže vlastnú tvár vrásky milencov prečítané do poslednej čiarky

Dvaja

31.08.2012

Čítajú si z očí na nábreží, kradnú sa svetu navzájom, pri nohách im plachá túžba leží, hľadá si u nich podnájom. V objatí sú pred všetkými skrytí, čas teraz plynie pomaly, v noci svoje nesplnené city na brehu rieky nechali.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 419986x
Priemerná čítanosť článkov: 2727x

Autor blogu

Kategórie