Založ si blog

Archív: september, 2010

Narodeninová návšteva

V piatok prišla ku mne na návštevu sesternica so synom. Jurko mal v sobotu sedem rokov, a tak sa rozhodli, že v Bratislave spolu nájdu ten pravý darček. Keďže som rodený Bratislavčan, nebol pre mňa problém, poukazovať mojim hosťom správne obchody. Bolo skoro poludnie, keď sme sa vybrali po nákupoch. Hneď som vedel, kde ich zoberiem. Veľké obchodné centrum na pravom […]

Pokračovanie článku

Ostrovček oddychu

Je streda. A ja mám voľno. Nestáva sa to často. Ale takýto ostrovček oddychu v strede týždňa, kedy nemusím zarezávať v škole padne vždy vhod. Aspoň som si ráno pospal, aj keď ma sychravé počasie skúša pribiť naspäť k posteli. Nemôžem sa tomu poddať. Mám rozrobené veci, ktoré sú neodkladné. Napríklad štúdium literatúry k bakalárskej práci, zháňanie […]

Pokračovanie článku

Neurčitý smer

Život ponúka výklad s rôznorodým sortimentom. Človeka potom láka vybrať si. Niektorí si vyberajú s rozumom, iní sa riadia pocitmi. Ja si vyberám podľa toho, čo ma baví, čo ma istým spôsobom obohacuje, zväčša duševne. Som všestranne založený. Raz ma očarí jedna záľuba, inokedy druhá, a tak sa to strieda dokola. Nikdy však na žiadnu nezanevriem. Je ich veľa, […]

Pokračovanie článku

S láskou v cudzích objatiach

Po vyčerpávajúcich skúškach z letného semestra som si chcel odpočinúť. Nerád však relaxujem pasívne. Dva a pol mesiaca voľna je predsa len dosť dlhý čas na to, aby som len sedel na zadku. Keďže som odmalička chcel spoznávať cudzie krajiny, rozhodol som sa, že teraz je na to ten správny čas. Vždy som chcel navštíviť Francúzsko. Sadol som si k počítaču a na […]

Pokračovanie článku

Chaotický začiatok

Spomínam si na staré dobré časy, kedy prvý školský deň na základke aj na gympli trval sotva hodinu. Dnes som si odstál na študijnom oddelení vyše hodinu len preto, aby som dostal známku na študentský preukaz a pečiatku, že som splnil všetky podmienky pre postup do tretieho ročníka. Samá byrokracia, zbytočná administrácia. Veď načo je nám potom akademický […]

Pokračovanie článku

Túžba po dieťati

Odjakživa chcela byť matkou. Keď bola malá, starala sa o bábiky, hrala sa, že sú to jej deti. Vložila ich do malého kočíka a chodievala s nimi na prechádzky. Tešila sa, aké to bude o niekoľko rokov, keď to bude naozaj. Odvtedy sa toho naučila veľa, o živote, o ľuďoch. Vyštudovala vysokú školu, mala zamestnanie, priateľa, ale…Stále jej niečo […]

Pokračovanie článku

Unášaný budúcnosťou

Sobota ako každá iná. Posteľ ma držala v zovretí až do jedenástej. Na obed som si dal pizzu a potom som zašiel do základnej školy, kde bola z triedy spravená volebná miestnosť. Vyjadril som sa k šiestim bodom referenda a vrátil sa domov. Víkendy pretečú pomedzi prsty tak rýchlo. Hneď je nedeľa večer a treba sa chystať do školy. Práve dnes som si […]

Pokračovanie článku

Proti vše(i)ve(i)diacim

Každý si raz povie dosť. Ale kde je tá hranica určujúca dokedy treba niečo trpieť a tolerovať, kým to na nás nezanechá negatívne stopy? Dokedy bude smrek znášať ustavičné nápory víchrice pokým sa nevyvalí aj s koreňmi? Vietor vie narobiť veľké škody, tak ako aj niektorí ľudia. Prázdnymi slovami lámu druhým poctivo nadobudnuté príležitosti. […]

Pokračovanie článku

Dobrodružstvo v lese

Peter bol na prázdninách u starých rodičov. Bývali na vidieku na okraji lesa. Každé leto sem chodieval. Ako chalanovi z paneláka mu bola príroda vzácna. Miloval večernú rybačku. Často chodieval loviť pstruhy, ktoré potom jeho babka upiekla na bylinkovom masle. Bola to jej špecialita. Jedného dňa sa vybral Peter na hríby. Dva dni pršalo a v ten deň bolo […]

Pokračovanie článku

Kráčam s jeseňou

Žltnú listy. Akoby odrážali žiarivú farbu slnka, ktorou nasiakli počas dlhých letných dní. Zostala farba, slnko nás však už nezohrieva. Žltá sa zmení na tmavohnedú a začne farebný vodopád. Najprv spadne jeden list, len tak mimovoľne, ani si to neuvedomíme. Potom ho budú nasledovať ďalšie listy. O mesiac bude zem pokrytá šuchotavým kobercom. Už sa na to teším. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 417601x
Priemerná čítanosť článkov: 2712x

Autor blogu

Kategórie