Založ si blog

Archív: január, 2011

Synaptická

vypĺňaš ma každú jednu štrbinu aj keď nie sme spolu spájaš naše svety úsmevom si synaptická

Pokračovanie článku

Nedeľná báseň: Na spoločnej lodi

Rozpúšťam sa v tvojich vlasoch ako prvá vločka snehu, stratil som sa na pokožke, keď som smädný hľadal nehu. Ránu dávaš teplé farby, v detailoch sa krása rodí, preplávame každou búrkou s láskou na spoločnej lodi.

Pokračovanie článku

Noc si ma vzala…

Do ticha bijú kostolné zvony, temnotu režú zaživa, vdychujem pestrú paletu vôní, ktoré si takmer užívam. Nohami čistím mačacie hlavy od sadzí mŕtvych večerov, noc si ma vzala do úst a vraví: Samota nie je ľahkou hrou.

Pokračovanie článku

Spoveď

Spovedá sa telo vode v rozohriatej vani, ticho sníva o slobode, smútok mu v nej bráni. Chyby robí každý človek, večer, v noci, ráno, nech sa snaží akokoľvek, vina kradne spánok.

Pokračovanie článku

Formalita život

spadlo slnko do hučiacej rieky utopilo svoje tajomstvá a vietor rozfúkal jeho krvavé slzy po oblohe mlčím do ebenovej samoty až kým si v jej prúde nevyčistím hlavu od formality akou je život

Pokračovanie článku

Nedeľná báseň: Koniec snenia

Rozlieha sa morzeovka lesom, smutné ďatle budia spiace stromy, kým ich práca celkom neochromí. Budím sa, no ešte hore nie som… Realita láme myseľ zo sna, neodpovie, prečo býva krutá, svojou pravdou všetky kroky spúta, už aj moje tajné priania pozná. V rozvírených vodách strácam nite, utopený v hustej realite, pavučina neodvratných pádov… […]

Pokračovanie článku

Ťažký deň

Vietor šije ostrým dychom červenkasté zore, podráždené ako hrdlo, keď sa cíti choré. Po kvapkách si vlievam svetlo do ospalých očí, ťažký deň sa liahne priamo, nikam neodbočí.

Pokračovanie článku

Som, kto som

Nenosím hrubý kabát, aby som ukryl hriechy, ukážem radšej všetkým výhry a neúspechy. Svet ma chce kruto lámať do nezvyčajných uhlov, zabudnúť na to, kto som, bolo by pre mňa truhlou. Vzduchom sa šíri zima, budem však kráčať nahý, bojovať proti zmenám a čakať na nástrahy.

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 417610x
Priemerná čítanosť článkov: 2712x

Autor blogu

Kategórie