Založ si blog

Archív: apríl, 2010

Čaro romantických prechádzok

Už ráno keď som vstal z postele, vedel som, že dnešný deň nebude všedný. Slnko si spievalo jarnú melódiu a oblohu nebrázdil ani jeden biely „baranček“. Poobede som sa stretol s mojou láskou a vybrali sme sa na prechádzku do Starého Mesta. Na Hviezdoslavovom námestí nás privítal nový maskot MS 2011 v ľadovom hokeji, ktorý dostal prozaické meno […]

Pokračovanie článku

Nespadnúť na hubu…

Dnešný deň mi v škole „spríjemnili“ prednášky. O tom, že sa ťahali ako slimák snažiaci sa dostať z jednej strany cesty na druhú, nemusím ani hovoriť. Poslednú som už ani nedočkal. Nutkanie opustiť aulu bolo silnejšie ako čokoľvek v tej chvíli. Pol hodinová exkurzia naprieč Bratislavou strávená v MHD mi ponúkla pohľad na vezúcich sa […]

Pokračovanie článku

Keď čas je viac než peniaze…

Sedím a rozmýšľam…V týchto dňoch sa konečne vonku vyjasnilo, prečo by nemalo prísť niečo, čo mi pokazí radosť zo slnečných dní?! Nasledujúce dva týždne ma budú strašiť zápočtové písomky, po nich zas mesiac a pol dlhý Damoklov meč skúškového obdobia. To všetko v čase, keď sa chce človeku vybehnúť von, užívať si príjemné teplo, chodiť na […]

Pokračovanie článku

Kvet

Juraji, toto je výsledok tvojej druhej lekcie 🙂 (Vybral som si druhú fotku od hora v tvojom článku: „Nech náš blog krásou zakvitne“…)

Pokračovanie článku

Nezabudnite, zajtra večer o siedmej!!!

Milí nadšenci poézie, dovoľujem si Vás opäť pozvať na naše „Nedeľné chvíľky poézie“. Ak sa chcete pridať, zajtra, o siedmej večer, uverejnite svoje básnické výtvory (je jedno či napíšete nejakú novú báseň alebo siahnete po staršej) na svoj blog. Vítaný je každý. Nech sa naše rady rozrastajú! P.S. Pred názov nezabudnite napísať […]

Pokračovanie článku

Váza s vôňou jari

Váza s vôňou jari Kuchynský stôl zdobí váza. Nezíva už pustým šatom. Vo váze sa skveje život v novom raste započatom. Celý byt sa nadchol čarom prvých jarných bahniatok. Dodali nám energiu, skrášlili stôl na sviatok. Veľká noc sa môže začať, prezradil nám už spev vtáčat. […]

Pokračovanie článku

Ako som šiel fotiť alebo nepobozkaný Napoleon

Ako som šiel fotiť alebo nepobozkaný Napoleón Ako ste si mohli všimnúť, fotenie je moja obľúbená činnosť. Vždy, keď mám príležitosť a počasie mi aspoň trochu praje, vyberiem sa von a fotím ako blázon. Je mi jedno či kvety, hmyz, krajinky, ľudí alebo architektúru. Všetko má niečo do seba svojou jedinečnosťou. Táto príhoda sa odohrala […]

Pokračovanie článku

S futbalom sa vrece roztrhlo…

S futbalom sa vrece roztrhlo… Spomínam si ako by to bolo včera, čo som sa naháňal s bratom za futbalovou loptou. Pred panelákom, u nás na sídlisku, sme hľadali aspoň pár štvorcových metrov, kde by sme si mohli „zakopať“. Predsa len, tráva má väčšie čaro ako betón. Svoje o tom vedia aj kolená. Mali sme dokonca aj dresy, no stále nám […]

Pokračovanie článku

Darček pre moju milú

Darček pre moju milú Pomaly, ale isto sa blížia narodeniny mojej priateľky. A ja stále rozmýšľam, čo by som jej daroval. Sme spolu už 16 mesiacov, a tak môžem povedať, že za ten čas som si stihol všimnúť, po čom „piští“ jej srdiečko. Už sme spolu prežili niekoľko sviatkov, vždy som ju niečím potešil, aspoň […]

Pokračovanie článku

Nachádzam seba…

Nachádzam seba… Prechádzam sa múdrym lesom, v očiach sa rozprestiera súš. Odhalím bohatstvo za závesom, stratenú túžbu, čo prekryl tuš. V šumení zosnulých listov zbieram zrnká svojho žitia a krehké stopy sú cestou čistou, len skúšané duše šťastie cítia. V najmenšom súste poklony neba dozrieva obraz, nachádzam seba…

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 417596x
Priemerná čítanosť článkov: 2712x

Autor blogu

Kategórie