Založ si blog

Archív: júl, 2011

Bližšie ako blízko

Nestaviam si stropy, chvíle kysnú rýchlo, snáď sa neutopím. Zbytočne sú škáry vyplnené časom, nikto nie je starý. Vyjdeme raz spolu z tieňa na javisko, budeme si všetci bližšie ako blízko.

Pokračovanie článku

Mrholíš do mňa

Predčasne vyhorelo mladé leto, zostali po ňom nesplnené dymy, vtekajú ľahko do celého tela, ty mrholíš si nežne do mňa s nimi. Snažím sa schovať medzi tvojím dychom, vždy som si želal prikrývať sa krásou, dovoľ mi, prosím, ešte chvíľu snívať, spoznať ťa celú, po korienky vlasov.

Pokračovanie článku

Vtekám do života

Kruto hrmí do kostí, duša smútok pohostí, tvrdohlavo-čierne oči, pokým všetko nerozmočí. Do rán vkladám plachý sen, zmizni drzá povodeň, odíď ticho bez úrokov, nie som väzňom tvojich okov. Spadlo nebo do mláky, utopilo oblaky, v roztopašno-hravých notách, ľahšie vtekám do života.

Pokračovanie článku

Zbohom

venované pamiatke blogerky Derechury opadali listy priskoro vzduch sa márne snaží ohriať zotmelo sa o jednu svätojánsku mušku menej P.S. Posledná rozlúčka s Mariannou-Derechurou bude zajtra o 12.30 v Trnave na Kamennej ceste „Kamenáč“

Pokračovanie článku

Odkryté a povedané

Na papieri uložené, zasolené do večnosti, jeden verš sa klania žene, iný zasa nosí cnosti. Odkryté a povedané, plaché ráno bez župana, čo sa stalo, čo sa stane, bolesť, úsmev, nová rana. Všetko bude poporiadku uchované natrvalo, zapísané v každom riadku, čo sa v mojej duši dialo.

Pokračovanie článku

Skryté odkazy

Vietor si ťa vplieta do kučier, náruživo hladí tvoje pery, v poryvoch si hľadám k tebe smer, /vyhráva len ten, čo dobre mieri./ Posielam ti skryté odkazy, vždy si mala rada metafory, poézia slovo neskazí, si tá, ktorá moje verše tvorí.

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

martins

Svet veršov a fotografie ma pohltil pred niekoľkými rokmi a odvtedy som ich dobrovoľným "väzňom". Prostredníctvom nich vyjadruje moja duša pocity...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 154
Celková čítanosť: 425844x
Priemerná čítanosť článkov: 2765x

Autor blogu

Kategórie